Ručno rađene dječje igračke
Kontakt: +385 99 802 0736

KidsREKLAMACIJE U SLUČAJU ŠTETE NASTALE U DOSTAVI

REKLAMACIJE U SLUČAJU ŠTETE NASTALE U DOSTAVI

Prema Zakonu potrošać nije dužan pregledati paket prilikom dostave, odnosno u roku 24 sata, s druge strane dostavna služba striktno navodi : “U slučaju oštećenja ili nepotpunog sadržaja paketa, primatelj pošiljke ili druga osoba ovlaštena za primanje pošiljke dužna je dostaviti Pružatelju usluge žalbu odmah po isporuci paketa ili do kraja radnog dana. Potpisom potvrde o primitku primatelj pošiljke ili druga osoba ovlaštena za preuzimanje pošiljke potvrđuje da je paket isporučen neoštećen i potpun.Ako želite prijaviti štetu to možete učiniti putem e-maila stete@dpd.hr.”

I tu često dolazimo do problema, zato mi preporučamo da pregledate paket odmah po dostavi ili do karaja dana, u tom slučaju mi ćemo odraditi reklamaciju prema dostavnoj službi.

Sve naknadne prijave šteta, u situacijama gdje postoji znatna vjerojatnost da reklamacije proizlaze iz štete nastale tijekom prijevoza,utovarom/istovarom, skladištenjem te povezanim aktivnostima, radite sami prema dostavnoj službi.

Važno je napomenuti da prema članaku 683. Zakona o obveznim odnosima (ZOO), prijevoznik odgovara za potpuni ili djelomični gubitak i oštećenje pošiljke od trenutka preuzimanja do njezine predaje, osim ako ne dokaže da šteta nastala bez njegove krivnje. Ova odredba prebacuje teret dokazivanja i oslobođenja odgovornosti za štetu na prijevoznika, ne na proizvođača. Također, članak 683. stavak 4. istog zakona propisuje da se ova odredba ne može ugovoriti na drukčiji način.

Naravno, na nama je da poštujemo obveze iz ugovora o prijevozu, posebice članak 666. ZOO, koji nalaže da pošiljatelj obavijesti prijevoznika o vrsti pošiljke, njezinom sadržaju i količini te ostalim relevantnim informacijama kako bi prijevoznik mogao izvršiti svoje obveze.

Također, dužni smo pažljivo pakirati robe radi zaštite (na primjer, označavanje kao “lomljivo” za krhke predmete), sukladno članku 667. ZOO, gdje se zahtijeva da pošiljatelj ispravno zapakira stvari kako bi se izbjegla šteta ili ugrožavanje sigurnosti ljudi i dobara.)

(1) Pošiljatelj je dužan zapakirati stvari na propisani ili uobičajeni način da ne bi došlo do nastanka kakve štete ili ugrožavanja sigurnosti ljudi ili dobara.

(2) Prijevoznik je dužan upozoriti pošiljatelja na nedostatke pakiranja koji se mogu opaziti, inače odgovara za oštećenje pošiljke koje bi se dogodilo zbog tih nedostataka.

(3) Ali prijevoznik ne odgovara za oštećenje pošiljke ako je pošiljatelj, iako mu je skrenuta pozornost na nedostatke pakiranja, zahtijevao da prijevoznik primi pošiljku na prijevoz s tim nedostacima.

(4) Prijevoznik je dužan odbiti pošiljku ako su nedostaci u njezinu pakiranju takvi da može biti ugrožena sigurnost osoba ili dobara ili prouzročena kakva šteta.

(5) Za štetu koju zbog nedostatka u pakiranju pretrpe treće osobe dok se stvar nalazi kod prijevoznika odgovara prijevoznik, a on ima pravo zahtijevati naknadu od pošiljatelja

Regenerate

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)